Mikropunktura

Klinika Zdrowia i Urody Agnieszka Węclewska

Uzupełnij kurację:

Mikropunktura działa na bazie łuku odruchowego. W tym tkwi jej przewaga na tle innych metod stosowanych przy użyciu igieł. Jest najskuteczniejszą techniką na świecie. Jej dobroczynne i spektakularne działanie, obserwujemy przy regeneracji tkanek w problemach skórnych takich jak blizny różnego typu, zmarszczki, rozstępy, zwiotczenia oraz przebarwienia. Zabieg polega na stymulacji przeznaskórkowej oraz śródskórnej. Wysyłany jest impuls nerwowy ścieżkami neuronowymi do mózgu, natomiast mózg wysyła sygnał zwrotny w miejsce poddane zabiegowi.

Przeciwskazania do zabiegu

• zabieg nie jest zalecany kobietom w ciąży oraz karmiącym piersią
  • dermografizm
  • czynna choroba nowotworowa
  • aktywna opryszczka (zabieg możliwy po zagojeniu)
  • korekta zmarszczek okolicy planowanego zabiegu toksyną botulinową, kwasem hialuronowym ( zalecany ok 1-2 tygodniowy odstęp)
  • skłonność do siniaków, zaburzenia krzepnięcia krwi, przyjmowanie antykoagulantów (wyrównanie zaburzeń krzepnięcia, ostawienie koagulantów przez lekarza prowadzącego)
  • retinoidy doustne (zalecany odstęp minimum rok po zakończeniu terapii)
  • choroby w ostrej fazie zakażenie – grypa, angina itd.
  • choroby serca, nerek, wątroby, nadciśnienie tętnicze (po konsultacji z lekarzem prowadzącym)
  • choroby dermatologiczne (zabieg możliwy w okresie remisji choroby po konsultacji z dermatologiem prowadzącym pacjenta)

Zalecenia po zabiegu

• używanie filtrów przeciwsłonecznych nie wcześniej niż 12 h po zabiegu. Używanie tego typu preparatów przed upływem określonego czasu może spowodować podrażnienie skóry i dyskomfort
  • unikanie kąpieli morskich, w basenie i korzystania z sauny przez 10 dni po zabiegu (ze względu ma czas maturacji skóry)
  • podczas całego czasu trwania kuracji należy unikać ekspozycji na słońce, pamiętając, że partie skóry objęte leczeniem są wrażliwsze i przez to bardziej narażone na powstanie przebarwień
  • pacjent powinien zrezygnować z pokarmów zawierających beta-karoten. Powinien natomiast zwiększyć spożycie pokarmów bogatych w białko i kolagen (mięso, jajka, mleko)
  • unikać mycia miejsc poddanych zabiegowych gorącą wodą, gdyż może to spowodować dyskomfort i wpłynąć negatywnie na rezultat • unikać kontaktu ze zwierzętami, aby zminimalizować ryzyko infekcji lub alergii
  • utrzymywać skórę czystą i nawilżoną (nawilżać 3 razy dziennie)
  • wypijać minimum 2l wody dziennie
  • zaleca się spożycie cytrusów bogatych w witaminę C
  • do 10 dni po zabiegu pacjent może odczuwać swędzenie skóry, co jest naturalnym objawem podczas gojenia
  • swędzącego miejsca nie wolno drapać, aby nie doprowadzić do infekcji, zakażeń, a nawet zmian skórnych
  • spożywać produkty o wysokiej zawartości antyoksydantów (jagody, karczochy, żurawina, śliwki, jeżyny, maliny, borówki, granat, truskawki itd.)
Podaj swoje imię, numer telefonu oraz e-mail a my skontaktujemy się z Tobą aby umówić dogodny termin wizyty.
Możesz również zadzwonić do nas: 535 449 339 lub napisać: klinikadrweclewska@gmail.com